Pagina's

woensdag 17 april 2013

lieverd satijn Galajurken trein chiffon meer dan stretch

lieverd satijn Galajurken trein chiffon meer dan stretch
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless, liefje
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: side draperen, criss cross, split vooraan
stof: chiffon, stretch satijn
getoond kleur: robijn
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
hield van deze Galajurken! kwam zeer snel en goed passen, ik ervoor gekozen om aangepaste armaturen gebruiken en het nog steeds past prima. Ik droeg dit als gast aan deb en de rode was een prachtig hoogtepunt. Sindsdien heb ik het gedragen om bruiloften en 21's en het is nog steeds een groot kopen een jaar later echt aanraden deze Galajurken en ik zal kopen van SMIL voor mijn formele
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten