Pagina's

zaterdag 25 juli 2015

galajurken zwart satijn sweetheart sjerpen linten appliques

galajurken zwart satijn sweetheart sjerpen linten appliques
riem stof: satijn
zoom / trein: rechter trein
taille: natuurlijke
ingebouwde beha: ja
lichaamsvorm: juffrouwen, tenger, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, grote maten
volledig gevoerd: ja
seizoen: herfst, lente
trend collecties: trouwjurken in kleur, vallen 2013
silhouet: baljurk
trouwlocaties: hal, kerk
Terug Details: rits
versieringen: draperen, sjerpen / linten, appliques
uitbenen: ja
hals: sweetheart
notities: bekleding kleur zal riem kleur overeenkomen
stof: organza
nettogewicht: 2kg
Gewicht: 2.48kg
stijl: elegant en luxueus, chic & modern
bekleding kleur: zwart
Mouwlengte: mouwen
riem kleur: zwart
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)

het is geweldig. er zijn geen woorden te beschrijven hoe mooi het is. de lengte is perfect. Ik bestel een maat 2 en past als een handschoen. het enige ding is dat ik ben zijn kosten voor de verzending extra $ 50. net zo mooi als in de foto's! Ik was een beetje zenuwachtig over de kwaliteit vanwege de prijs, maar de afwerking en materialen zijn great.I besteld voor mijn oma voor mijn broers bruiloft en het is absoluut schitterend !! het is op maat gemaakt en sinds de metingen waren in cm en niet inch hadden we een klein probleem, maar mijn oma weet hoe zo naaien het is geen big deal. Mijn enige lichte ontevredenheid is de kleur van de kant. het is niet champagne, maar nog steeds erg mooi. ontving mijn trouwjurk vandaag. het ziet er precies zoals de foto, van goede kwaliteit, past een beetje krap op de taille en heupen, maar bereid zijn om wat gewicht te verliezen voor mijn bruiloft. gemaild klantenservice als ik kon de grootte na het bestellen paar dagen veranderen, maar het was te laat, 50% moest worden betaald om de grootte te veranderen. zeer tevreden met de kleding, met uitzondering van het betalen van $ 90 dollar cdn plicht belasting. Dit heeft niets te maken met licht in de doos. bedankt voor de scheepvaart zo snel! het duurde ongeveer 3 weken! kocht deze jurk voor mijn bruiloft kan 1. het duurde ongeveer een maand helemaal van bestellen tot verzenden en ontvangen. de jurk wordt op bestelling gemaakt en ik gemeten mezelf te bestellen. als u uw metingen en orde op basis van hun grootte grafiek volgen moet je wel goed doen. Ik kreeg uiteindelijk de mijne en het was iets te groot, maar dat is hoe ik het besteld. Ik had het met succes geplakt en het zag er geweldig. voor een $ 100 trouwjurk het voldeed aan alles wat ik verwacht en verwacht. ik vond het geweldig. het zag er geweldig, ging met mijn zwart-wit thema en mijn man vond het geweldig. ik ben op de zwaardere kant met een grotere buik en deze jurk bedekt het allemaal. algemeen, was ik blij met mijn aankoop en zou aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten