Pagina's

zaterdag 25 juli 2015

galajurken a-lijn prinses ivoor organza kapel trein

galajurken a-lijn prinses ivoor organza kapel trein
zoom / trein: kapel trein
ingebouwde beha: ja
terug details: rits
nettogewicht: 2kg
gewicht: 2.48kg
taille: natuurlijke
volledig gevoerd: ja
body shape: grote maten, misses, tenger, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel
silhouet: a-lijn, prinses
seizoen: de zomer
versieringen: parel detaillering, draperen
uitbenen: ja
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor
hals: een hoge nek
stof: organza, kant
mouwlengte: mouwen
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
stijl: glamorous & dramatisch, chic & modern

jurk ziet er precies als in het beeld. het was goed gedaan maar mijn sizing werd uitgeschakeld, ik mijn metingen ingediend voor aangepaste, maar ik ben niet zeker waar ik messed up, want de jurk passen te groot voor mij. ik zou aanraden het hebben van een professionele neem uw metingen. fantastische jurk hoor. ik heb deze jurk voor mijn bruiloft in augustus! mijn advies aan u: als je een trouwjurk te bestellen svp betalen het extra geld om het te krijgen fit maat speciaal voor u. ik deed dit en zijn perfect !!! ik houd van deze jurk zo veel! ik wilde een jurk met kleur in het sinds onze bruiloft is niet-traditionele. ik heb het in royal blue. ik kan niet wachten op onze speciale dag. dank u zoooo veel licht in de doos! ik zal nooit meer ergens anders heen te gaan voor mijn speciale gelegenheid jurken! jurk was mooi, maar de aangepaste metingen waren niet correct. klantenservice was ontvankelijk, maar zei dat ze konden niet verkeerd zijn. beetje teleurgesteld in dat als het meetlint zal laten zien dat er 2 inches meer van de jurk dan besteld. zei dat ze zullen een terugbetaling te geven en groot is altijd beter dan te klein, zodat ik zal gewoon hebben genomen. het heeft me niet fit, maar het was prachtig! eerste keer bestellen van deze site als een vriend verwees me wie ze kreeg haar jurk van hier en zag er fantastisch uit en was niet zo duur als het eruit zag. neem het van mij, als je een jurk op hier dat u overweegt gaan en om het, maar om het een grootte of twee groter. mijn terugkeer was probleemloos en hun klantenservice was geweldig en snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten