Pagina's

zaterdag 25 juli 2015

galajurken chiffon watermeloen strapless floor-length

galajurken chiffon watermeloen strapless floor-length
taille: empire
zoom / trein: floor-length
silhouet: schede / column
terug details: zipper
body shape: misses, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, apple, klein, grote maten
volledig gevoerd: ja
versieringen: plooien, ruched, criss cross, flower (s)
hals: lieverd, strapless
stof: chiffon
uitbenen: ja
seizoen: winter, herfst, lente
netto gewicht: 1,5 kg
ingebouwde bh: ja
gelegenheid: bruiloft, formele avond
gewicht: 1.98kg
afgebeeld kleur: watermeloen
mouwlengte: mouwen

zoals met de meeste van de recensies gelezen, ik was bezorgd over het bestellen van een website, maar de jurken had ik keek met mijn bruidsmeisjes waren te duur of niet de juiste pasvorm of kleur - hoeven 5 groene jurken is niet makkelijk! ik zag deze stijl op litb en zoals het was vergelijkbaar met de stijl van de jurk elk van mijn bruidsmeisje vond ik de sprong te wagen en zo blij dat ik deed. de foto toont mijn bruidsmeisje in haar's - deze jurk is niet op maat gemaakt, zodat was te lang en los rond de buste, maar dit wordt genomen in de kleur wordt verondersteld klaver, maar is veel lichter dan andere klaver jurken op het. website. terwijl ik was een beetje teleurgesteld / ongerust toen ik zag de jurk kleur in eerste instantie, zoals de foto laat zien, wanneer op, het is echt een mooi groen, niet te fel, die voor eerlijke gevild bruidsmeisjes is perfect! mijn bruidsmeisjes vinden het geweldig en het is perfect voor mijn voorjaar bruiloft! sindsdien heb ik bestelde de rest van de jurken (maatwerk) en ik ben blij voor de rest van de meisjes om deze te proberen op. van het bestellen jurken in medio februari, is het genomen duurde 4 weken voor de jurken (inclusief de op maat gemaakt zijn) te worden gemaakt en geleverd voor mij.

ten aanzien van de kwaliteit van het materiaal en werk dat is gegaan in om deze jurk, ik kan niet genoeg benadrukken dat het zo'n prachtig gemaakte kledingstuk dat ik ben zo onder de indruk en ondanks de verzendkosten zijn zo veel goedkoper dan het kopen van een uitgewerkt veel britse bruidsmeisje en high-street winkels. ik heb bijna £ 1000 op 5 bruidsmeisjekleding van kust en hebben minder uitgegeven dan de helft van dat op deze jurken !! de enige twee dingen die ik zal echter voorzichtig op, is dat de kleuren zoals ik heb gelezen in andere reviews de neiging om een ​​beetje lichter dan op de foto's te komen en de site doet zeggen kleur kan volgens de beschikbare materialen veranderen. ook de prijzen van de jurken gaat omhoog gaan in de tijd, dus ik was gelukkig om mijn jurken kopen voordat dit gebeurde!

over het algemeen, ik kon niet gelukkiger zijn met mijn aankoop en de beslissing om litb gebruiken en zal ze aanraden aan iedereen zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten