Pagina's

dinsdag 9 april 2013

chiffon more than satijn galajurken strapless vloer-lengte


chiffon more than satijn galajurken strapless vloer-lengte
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
versieringen: draperen, bloem (en), plooien
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
stof: dark navy chiffon
gelegenheid: bruiloft feest
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist

ik bestelde vier van deze prom jurken in fuschia roze en ik zijn volkomen tevreden! de jurken zijn zulke fantastische kwaliteit met een mooie satijnen onderlaag en chiffon buitenste laag en de kleur is perfect. ze waren erg lang, maar die gemakkelijk wordt vastgesteld door een op maat! i ook verwijderd van de bogen, maar die gemakkelijk werd gedaan! Ik hou van deze website. het is zo makkelijk te gebruiken en heeft alles wat je zou wensen voor uw trouwdag! de mededeling van het bedrijf was uitstekend op elk moment! Ik heb ook lid geworden van de facebook pagina! Ik beveel het kopen van deze galajurken ze perfect zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten