Pagina's

dinsdag 23 april 2013

Galajurken lang schede sweep trein chiffon kant draperen


Galajurken lang schede sweep trein chiffon kant draperen
silhouet: mantel / kolom
hals: kap v-hals
zoom / trein: vegen / borstelen trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: side draperen
stof: chiffon
getoond kleur: bordeaux
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
Ik kocht deze Galajurken lang voor een militaire bal en ik bestelde het in aangepaste metingen. het werd afgeleverd in die exacte metingen maar ik heb het moet hebben genomen inch (het was mijn eigen schuld voor het niet geven van de juiste maten voor de taille.) Ik had ook de trein ingekort, maar dat was alleen omdat ik niet wil dat de Galajurken lang verpest bij het lopen door de stad en naar mijn auto. het materiaal was mooi en comfortabel en de robijnrode kleur is precies zoals hierboven afgebeeld. tailoring en verschepen was snel en ik hoefde niet om iets extra bij de douane te betalen. ik kreeg alleen maar positieve complimenten op de avond van het evenement en het was zeer comfortabel om te lopen, te zitten en te dansen inch ik een andere Galajurken lang al hebben gekocht voor een bruiloft heb ik in mei en ik ben zo opgewonden om het te komen inch ik zal waarschijnlijk altijd kopen uit deze website voor een formele gelegenheid. de foto hieronder is de dag van het evenement, het is een beetje donker, maar ik hoop dat het helpt.Galajurken lang schede sweep trein chiffon kant draperen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten