Pagina's

dinsdag 23 april 2013


Galajurken lieverd Watteau trein chiffon meer dan stretch satijn
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless, liefje
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: side draperen, criss cross, split vooraan
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon, stretch satijn
getoond kleur: robijn
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
hield van deze jurk! kwam zeer snel en goed passen, ik ervoor gekozen om aangepaste armaturen gebruiken en het nog steeds past prima. Ik droeg dit als gast aan deb en de rode was een prachtig hoogtepunt. Sindsdien heb ik het gedragen om bruiloften en 21's en het is nog steeds een groot kopen een jaar later echt aanraden deze jurk en ik zal kopen uit Galajurken voor mijn formele SMIL galajurken kort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten