Pagina's

dinsdag 21 mei 2013

korte mini chiffon feestjurk a-lijn een schouder prinses

korte mini chiffon feestjurk a-lijn een schouder prinses
ik houd van de feestjurk. helaas, het kwam een halve week na mijn evenement. zorg ervoor dat je goed op voorhand bestellen, want ik bestelde twee weken voor. mijn jurk was ook te groot voor mij. Ik ben erg klein, maar dit feestjurk wist 't lijkt een 0. de jurk is echt mooi hoewel en ik hoop dat ik het kan veranderen naar mijn maat.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: korte / mini
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches, lagen
stof: chiffon
getoond kleur: zilver
occasion: homecoming
seizoen: lente, zomer, herfst
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
korte mini chiffon feestjurk a-lijn een schouder prinses. goedkope feestjurken online, Verkoop Mooie Lange feestjurken Grote maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten