Pagina's

dinsdag 21 mei 2013

chiffon jurken Grote maten mermaid juweel veegborstel trein

chiffon jurken Grote maten mermaid juweel veegborstel trein
Ik heb deze jurken Grote maten in rode kleur. Ik was blij met het ontwerp, want het was precies wat er op de foto. het enige probleem dat ik had in deze jurk was het een lil groot op me, hoewel ik gaf mijn eigen meting al. anders dan dat het was perfect! Deze jurk is echt elegant en sexy. en ik heb het eerder dan de geplande verzending. de foto van mijn jurk bevestigd wordt. voel je vrij om het te controleren, zodat u zelf kunt zien hoe het echt uitziet.
silhouet: trompet / zeemeermin
hals: jewel
taille: natuurlijke
zoom / trein: vegen / borstelen trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, kristal detaillering, draperen
stof: chiffon
getoond kleur: royal blue
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
seizoen: lente, zomer, herfst
lichaamsvorm: zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist. goedkoop Jurken Grote Maten online, avondjurken Grote Maten,Cocktailjurken Grote Maten,galajurken Grote Maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten