Pagina's

zondag 5 mei 2013

a-lijn Galajurken online scoop kapel trein organza met een wrap


a-lijn Galajurken online scoop kapel trein organza met een wrap
Ik was op zoek en op zoek naar iets een beetje anders, klassiek, elegant en bijzonder. en ik vond het, ik moet toegeven dat ik was een beetje bezorgd over de kwaliteit van online bestellen, maar toen ik de Galajurken het ziet er prachtig! zelfs mooier dan verwacht. het is zeer goede kwaliteit en gewoon alles wat ik gehoopt en meer zou zijn ... de maattabellen waren duidelijk en specifiek en de optie voor extra of aangepaste formaten aangeboden gemoedsrust. er waren een keuze van accessoires aan te raden om te gaan met de Galajurken ... (ik bestelde de hoepel onderrok om mijn jurk volume te geven). en allemaal weer tegen voordelige tarieven geweldig! als ik dit soort jurk had besteld bij een bruiloft boetiek in het Verenigd Koninkrijk zou hebben genomen tot ongeveer de helft van mijn bruiloft budget! nu kan ik eruit als een miljoen dollar voor slechts $ 150;) ik kan niet wachten op mijn trouwdag nu zoals ik zal voelen als een echte prinses in deze Galajurken. dankuwel zal ik na een aantal foto's na de grote dag.
silhouet: a-lijn, baljurk
hals: scoop
taille: natuurlijke
zoom / trein: kapel trein
mouw lengte: korte mouw
mouw stijl: t-shirt
versieringen: kralen, borduren
stof: organza
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
stijl: klassiek en tijdloos, glamorous & dramatische
trouwlocaties: kerk, tuin / outdoor
trendcollecties: voorjaar 2013, schittering en glans, vintage geïnspireerde
seizoen: lente, herfst, zomer
a-lijn Galajurken online scoop kapel trein organza met een wrap goedkope Galajurken online shop, Verkoop Galajurken online bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten